• Facebook Social Icon

CELL: +385 98 534 616

E-MAIL: apartmani.medic12@gmail.com

Osvajaju na prvi pogled

Osvajaju na prvi pogled predivnim krajolikom i šljunčanim plažama duž cijele obale. Medići  pružaju priliku za savršen godišnji odmor u oazi mira i kristalno čistog mora. Bilo da preferirate kupanje i sunčanje ili uživanje u prirodi, mjesto Medići mogu itekako zadovoljiti Vaše želje i potrebe.

Medići - Promotivni destinacijski video

Obala i podmorje

Plaže duž cijele obale Medića su šljunčane i bez obzira na gužve u srcu sezonu možete pronaći praznu skrivenu plažicu za malo intimnije uživanje. To se posebno odnosi na plaže između Mimica i Medića. Čisto more i predivne plaže, smještene ispod brda poznatog kao Omiška Dinara, te pogled na otok Brač i nadaleko poznati kamenolom u mjestu Pučišća čine savršenu destinaciju za potpuno opuštanje. Uz plivanje i uživanje u plićaku preporučujemo ronjenje, posebno zbog potopljenog broda koji se nalazi na samo dva do dvanaest metara dubine. Potopljeni brod Metković čini atrakciju Medića još od 60-ih godina 20. stoljeća i od tada pruža skrovito mjesto stanovnicima podmorja. U našem malom portu nalaze se tri kule koje su nekada služile kao vez za brodove koji su tu dolazili po „tupinu“, koja je u to vrijeme bila sirovina za izradu cementa. Danas su te kule podsjetnik na neka davna vremena i savršena razglednica iz Medića.

U našem malom portu nalaze se tri kule...
Potopljeni brod na samo dva do dvanaest metara dubine.
Šljunčane plaže duž cijele obale...

Staro selo i staze kroz prirodu

Iznad magistrale nalazi se tipično dalmatinsko staro selo. Prva kuća u Medićima je izgrađena još u prvoj polovici 19. stoljeća. Na toj kući je spomen ploča u čast prvog Medića koji je tu doselio. Na ulazu u staro selo možete skrenuti desno ili nastaviti ravno dalje kroz selo. Ako skrenete desno, spajate se na put koji vodi do maslinika i dalje na put koji vodi do Mimica. Šetajući tim putem možete uživati u predivnoj netaknutoj prirodi i panoramskom pogledu na Mediće. Ako nastavite ravno kroz staro selo, spajate se na put koji Vas vodi do nekoliko predivnih malih špilja i pogleda od kojeg zastaje dah. Šetajući tim stazama možete naići na niz samoniklog bilja pa tako imate priliku ubrati neke od biljaka koje će Vas svojim mirisom i okusom podsjećati na Mediće.

Staro selo Medići
Predivna netaknuta priroda
Maslinici u Medićima

Fotografije

Mimice

Pored Medići se nalazi mjesto Mimice gdje je trgovina, pošta, štand s voćem i povrćem, nekoliko restorana i kafića te autentična dalmatinska konoba. Preporučujemo posjet galeriji "Mimice" gdje možete uživati u vrijednim izlošcima mnogobrojih umjetnika.

Mimice su tipično malo mediteransko mjesto

MEDIĆI

(HD)

Naslovna             Apartmani             Kuća za odmor              Medići              Što vidjeti & raditi              Lokacija             Kontakt